Zamieszczone przez radekgw
[O1] coś piszczy a potem przestaje
Zwiń
X
-
[O1] coś piszczy a potem przestaje
szukałem w tematach ale nic konkretnego nie znalazłem.
co to może być?
Rano jak odpalam i jak dłudo ale to długo postoi Auto to coś mi piszczy jak pasek ale nie wiem czy to to a potem przestaje. Octavia 2002 FL 1.9 TDI ASV 110PShttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
-
-
od momentu zapalenia do jakiegoś czasu tak jak mówisz... a coś się stanie? zmieniać trzeba od razu?http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
U mnie było podobnie. To znaczy po odpaleniu jak była duża wilgotność to coś piszczało przez chwilę (częściej przy włączonej klimie ale zdarzało się też piszczenie przy wyłączonej albo podczas redukcji biegów). Okazało się że walnięty był docisk tarczy klimy. Kupiłem oryginał wymieniłem i jest OK. Najczęściej piszczenie powodowane jest przez pasek klinowy bądź elementy które on napędza. Im szybciej usunie się usterkę tym lepiej bo wtedy będą mniejsze koszty naprawy...
Komentarz
-
-
wymienię rozrząd bo kupiłem go dopiero i nie wymieniałem jak nie przejdzie to dalej bede szukał. Apropo rozrządu to co polecacie?http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
tomaszwrc, ile takie coś i gdzie mogę to kupić szybko?http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
W moim przypadku takie piszczenie na zimno powodowała pompa wody.
Dobrym sposobem na lokalizację wszelkich szmerów, pisków, jest użycie plastykowej rurki o średnicy 8÷10mm, i dlugości ok 1metr. Jeden koniec rurki wkłada się do ucha, a drugi zbliża się w odpowiednie miejsca. Bardzo dobrze słychać pracę łożysk, zaworów, wtryskiwaczy, i wszystkiego, co się porusza przy pracującym silniku.
Komentarz
-
-
We wtorek wymieniam rozrząd więc wam dam znać co i jak byłohttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
tomaszwrc, Pasek Continental - contitech wzmocniony powyżej 150tyś km
napinacz SKF
rolki 3 pozostałe ruville
całość wyniosła mnie 615zł
pojutrze zmieniam za wymianę powiedział mi już 150złhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
tomaszwrc, ja tak mam to co to moze byc :?: na zimno piszczy a na cieplym przestaje mechanik gadal ze to pasek wiloklinowy raz u niego bylem bo mi wymienial rozrzad i pasek to na zimnym go odpalilem przy nim wzial jakis preparat z wurtha czy jakos tak i popryskal na pasek przestalo i za chwile na nowo piszczy stwierdzil ze to pasek wieloklinowy i mowil ze przestania i tak mam juz rok jak ktos usunie ta usterke to prosze o kontakt dzieki
mowie otym jak w tym filmie
http://forum.octaviaclub....t=co%B6+piszczy
rozrzad wymienialem jakies 30.000 temu
Komentarz
-
-
JUŻ PO PROBLEMIE!!!!!!!!!!!!!!
rozrząd i pasek klinowy zmienione i problem zniknąłhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
Adam 33, Problem Tkwił w napinaczu i częściowo od Paska klinowego bo już wbył na wykończeniu tak mi powiedział mechanik dokładniehttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
Komentarz